Bike 1 _ Me

nova verzia: http://jednokolecko.blogspot.com/2010/12/basso-xmas-eddition.html
Svetlo sveta uzrel ani nie tak dávno. 
Ako som už spomínal Fixed Gear ma drží už pekné štyri roky. Venujem sa však aj MTB, čiže viac menej som mal o zábavu postarané. Fiexed gear a Singlespeed mediálny sektor je veľmi zaujímavý s množstvom informácií. Sledovať trendy, vývoj a výrobu, ľudia okolo toho mi poskytuje celkom dobrý prehľad čo sa deje a koniec koncov ma to nesmierne baví. Ale vráťme sa k môjmu modelu 2010.



Rám je BASSO, ktorý som kúpil za 20€ Cr-mo. Súčiastky som použil z môjho predchádzajúceho mtb a to konkrétne:
  • Ritchey Pro riadidlá (zrezané)
  • Ritchey Pro predstavec 110mm
  • Brzdová páka Avid
  • Sh. XTR kľuky 175mm
Vypletané kolesá pricestovali z Číny tak isto ako aj sedlo a gripy (Propalm) čo nie je vôbec EcoFriendly, ale ja to zasa odbicyklujem na oblátku. Sedlo je staré San Marco. Lakovanie rámu a vôbec farebná škála, či už je to bicko, alebo čokoľvek iné je pre mňa celkom agónia. neviem totiž zosúladiť farby a zvoliť presný odtieň a vhodnosť. Niekedy to robím na náhodu a to sa žiaľ nevypláca a častokrát musím tú istú vec lakovať znovu. V skutočnosti je to také ako to momentálne vyznie. Ako prišlo tak je. Samozrejme očakávam technické zdokonalenie. Znovu musím poukázať na fakt, že odtieň mal byť studená zlatá, ale posledná vrstva transparetného laku zmenila tón farby. Ale som celkom spokojný.






Trošku ma trápia kľuky, keďže sú to na horský bicykel, posledný pastorok (veľká pila 42zubov) nie je v priamej úmere s pastorkom na zadnom náboji /17 zubový/ Je to zapríčinené faktom, že na mtb kľuky sa montuje celkom 3x pastorok a to robí veľký odstup najväčšej píly od stredováho zloženia. Preto sa na Fixie používajú kľuky na cesťák, alebo originál na Fixie. Môj problém som riešil podložkami pod skrutky a pílu som posunul o celých 8mm smerom dnu. Straty pri šľapaní nie sú absolútne žiadne. Pastorok na zadnom náboji je bez voľnobežky, čiže i neostávalo nič len si namontovať brzdu, keďže nemám celkom skúsenosti brzdiť kľukami. Ale pre bezpečnosť to stojí zato.




Tu je dodatok v podobe pôvodu rámu: BASSO



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift