Na pôvodný Italiano rám vyrobil návarky na strmeň (kotúčová brzda) a celý rám znovu osvedčenou metódou pozinkovaný. Karbónové rajdy, Brooks sedlo - omotávka a kvalita kolesá
Ale kdeze chlapci - vsetko v poriadku otazka znie: co znamena kotucovka pre Vas? Predstavuje pre Vas brzdnu silu nadmernej akcie, ktora vyhadzuje cyklistov zo sedla? potom asi nemate moc skusenosti s brzdenim :) Vplyva na to vela faktorov: sila vidlice - hlavko-vaha jazdca a hlavne vediet brzdit. Vsetko som zabezpecil tak, aby som nemusel riesit nic hore uvedene.. aj brzdit vie ako sa ma.. nezabudajte ze toto je Fixo!
ale pnutie tam bude, to je jasne.. Ked sa odvolavam na Fix, myslim tym ze toto nie je primarna brzda. dnes sa idem poriadne previezt na tom, neskor budem mat lepsie referencie. Novinka to vsak nie je, je vela Fix s kotucom vpredu
je mi jasne, ze to nie je konstruovane na taketo brzdne tlaky.. zatial co som postrehol najvacsie prejavy namahania ma v casti krku - cize hlavko, odsledujem si to a zariadim sa bud doladenim, alebo je tam aj moznost vymenit za lepsiu kvalitu.. narieste! dievca ako som dnes videl uz skiduje.. ja to beriem ako velmi uspesny prototyp..
Bad boy is coming to town Pomerne dlho som pracoval, o to viac precíznosti a odhodlania som vložil do tohoto bajku. Detailná prerábka MTb rámu na 29er. Úcta k tradíciám a MTB minulost. Ručne vyrobený predstavec integrovaný spolu s riadidlami Predná vidlica prerobená na kotúčovú brzdu pätky zadnej stavby vymenené na horizontálne It took quite long since precision and work dertimantion had been followed. Detailed MTB frame rebuilt and going 29er now.
NA PREDAJ farba je metalická-hnedočervená ram 54cm / Cr-mo funglovica Chris King hlavko Kožené sedlo XXF Deep V ráfy 35mm. nerez výplet, FlipFlop náby - 16z pastorok, Continental Ultra sport pneu CnC obrábané kľuky - 46z - pedále s magnéziovou tyčou Brzda a páka s I-link článkami - bude namontovaná
"Na tomto cesťáku som prešiel celú republiku" Bolo mi povedané pri preberani s úsmevom na tvári. Žiadne obavy "strýco" na tomto bickáči sa bude jadiť veselo ďalej.
ta kotucovka nebude velka zataz na vidlu. nebude ju roztahovat?
OdpovedaťOdstrániťigi
Len pozor na papuliakov...kotucofka asi nieje moc dobre riesenie....bal by som sa kotrmelcov cez rajdy :-)))
OdpovedaťOdstrániťneboj nic :) mam ABS v dlani ;)
OdpovedaťOdstrániťAle kdeze chlapci - vsetko v poriadku
OdpovedaťOdstrániťotazka znie: co znamena kotucovka pre Vas? Predstavuje pre Vas brzdnu silu nadmernej akcie, ktora vyhadzuje cyklistov zo sedla? potom asi nemate moc skusenosti s brzdenim :)
Vplyva na to vela faktorov:
sila vidlice - hlavko-vaha jazdca a hlavne vediet brzdit.
Vsetko som zabezpecil tak, aby som nemusel riesit nic hore uvedene.. aj brzdit vie ako sa ma.. nezabudajte ze toto je Fixo!
ale pnutie tam bude, to je jasne.. Ked sa odvolavam na Fix, myslim tym ze toto nie je primarna brzda. dnes sa idem poriadne previezt na tom, neskor budem mat lepsie referencie. Novinka to vsak nie je, je vela Fix s kotucom vpredu
OdpovedaťOdstrániťzrovna se tro resilo na cz foru. jestli je to silnicni ocelova vidlice tak ty pravdepodobne nejsou konstruovane na takovouto zatez od stredu
OdpovedaťOdstrániťje mi jasne, ze to nie je konstruovane na taketo brzdne tlaky.. zatial co som postrehol najvacsie prejavy namahania ma v casti krku - cize hlavko, odsledujem si to a zariadim sa bud doladenim, alebo je tam aj moznost vymenit za lepsiu kvalitu.. narieste! dievca ako som dnes videl uz skiduje.. ja to beriem ako velmi uspesny prototyp..
OdpovedaťOdstrániť