And the guilty one is YOU!

Nechcel som to vyťahovať, ale hádam to vyvolá úsmev na tvári a možno aj menšie poučenie.
Je príjemný stredajší večer a ja som dostal  chuť na kávu. Schytím  bajk a hybaj do mesta. Kto ma pozná, alebo nepozná ako jazdím, tak je to dosť o držku a červená nečervená, protismer neprotismer, jednoducho "bad ass" návyky z minulosti.
Na Kollárovom námestí pri Alžbetke smerom na Obchodnú si to pádim  v protismere a vtom bum:
Merc to ešte ubrzdil, ale ja nie.
Strhol som to (stupídne) do ľava a pedálom som mu prederavil špztku a odrel nárazník. Samozrejme že ma hodilo na zem. Snažil som sa robiť, že au noha, uf je mi zle a pod. Ale bez výsledku. Krátko nato sa dostavili dopraváci no a ujo policajt, skúsený to nehodovkár v okamihu vyhodnotil situáciu ako hrubé porušenie dopravných predpisov z čoho výplývalo že vinníkom je: CYKLISTA!
nedalo sa odporovať, ešte aj CCTV je hore na stĺpe. Pokuta sa stiahla zo 150 na 60€ no a škodovú udalosť riešim cez bytovú poistku ako zodpovednosť za škodu. Pre info: na celom území SR
Mal som predtým pár kiksov v križovatkách a dokonca jeden za jazdy skoro pästný súboj s vodičom, čiže vyvrcholenie sa dalo čakať ničím podobným. Musím si znovu dobyť kredit :)
JAZDI OPATRNE!

Týmto chcem poďakovať mojej priateľke za podporu počas riešenia nehody a zvlhčovaním horúceho ovzdušia humorom jej vlastným :)

Ne obr. sú: vinník cyklista, poškodený  a skúsený ujo nehodovkár

Komentáre

  1. velmi usmevne podana prihodka.. Eve, ta fotka vravi za vsetko! :D
    a.. ano, my, co Ta pozname, vieme, ze toto nie je posledny krat!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ale zlepsujem sa.. nedorantal som sa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift