Bike 14 _ Lethal Mantis Fixie

Dostal som pozvanie na tradičnú Trnavskú Jarmočnú časovku a preto som plánoval poskladať niečo špeciálne.
Volil som rám Colombus KTM Strada CR. Kolesá DP18tky sadli ako uliate a prevod som vyčaroval po jednej výmene pastorku s prenitovaním reťaze. Kľuky Stronlight 52t a pastorok 17t mi postačil na celkom zvládnuteľné šlapanie na dĺžke 6666m. Je výborný aj v meste keďže som to nevydržal a trochu pojazdil.
Na Fixie sú pôvodné dielce: Sakae predstavec a hlavko Seiki Levin, sedlo Selle Laser (mimochodom - úžasne sa na ňom sedí) riadidlá Profesionall, vidlica Gipiemme. Kolesá sú samozrejme nové s výpletom DT a flipflopáče. Plášte Michelin, pedále Wellgo, reťaz Yhc, dodaná nová páčka spolu s brzdou.
Zaujímavá príhoda sa mi stala počas skladania. Na riadidlách mi pristála Modlivka zelená. Ostrý ako ako Modlivkine mačety, hehe:)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift