Arko _ City bike
Bratislava preto, lebo práve toto mesto potrebuje tak trochu
vzdelanie v technike a kreativite a realizácii. Bicykel oslovuje širokú
verejnosť aby ukázal čo obnáša a čo vlastne znamená toľko skloňovaný
výraz "prerábka" I keď je vysoko proti mojej vôli tento výraz používať,
ale zostanem pri tom.
Arko Bratislava je mix myšlienok a ich realizácia, je do mesta a aj mimo, je na krátke vzdialenosti a aj na dlhé, je praktický, komfortný a štýlový. Nie je "retro" ako si táto spoločnosť zvykla nazývať a to z dôvodu veľmi moderných prvkov a je komplet vynovený. Dalo mi celkom zabrať aby som dokoknčil čo som si zaumienil, ale výsledok ma uspokojuje a viem že môj smer je ten správy. Nie je to žiadny vesmírny prach ako by sa mohlo zdať, ale selekcia kvalitných komponentov (Campagnolo, Shimano) a hlavne ručnej práce.
Rámový set (rám+vidlica) je oceľ typu Chrom-Molybden 4130 a pôvodne Author (dokonca mám aj doklad o kúpe) ešte z čias keď sa vyrábali bicykle s naozajstnou hodnotou. Trekingová gemetria a pridal som tomu pár vylepšení.
- Na mieru vyrobený nosič
- Vedenie brzdnového lanka do vrchnej rámovej trubky
- Pridane konzoly na radiace páčky, prešmyku a sedlovkovej skrutky
- pracné preleštovanie komponentov (prehadzovač, radiace páčky, predstavec, sedlovka, náboje) náboje boli komplet rozobraté a repasované - aj toto by mala byť súčasť každej prerábky
Sada komponentov na tomto bicykli by zarytému cyklistovi prišlo ako rúhačstvo, ale zostať pri jednej rade by rapídne navýšilo náklady na dokončenie, preto chronologicky.
Skupina Campagnolo: kľuky a V brzdy - Veloce. brzdy majú neuveriteľnú akciu!!
Skupina Shimano: radenie- 500EX, náboje, predstavec je krásny Dura Ace, kazeta 6kolo
Brzdové páky Miche, výplet DT Swiss, pneu Conti, krásne talianske hlavové zloženie, SR sedlovka a nakoniec Brooks sedlo
Marek..
Arko Bratislava je mix myšlienok a ich realizácia, je do mesta a aj mimo, je na krátke vzdialenosti a aj na dlhé, je praktický, komfortný a štýlový. Nie je "retro" ako si táto spoločnosť zvykla nazývať a to z dôvodu veľmi moderných prvkov a je komplet vynovený. Dalo mi celkom zabrať aby som dokoknčil čo som si zaumienil, ale výsledok ma uspokojuje a viem že môj smer je ten správy. Nie je to žiadny vesmírny prach ako by sa mohlo zdať, ale selekcia kvalitných komponentov (Campagnolo, Shimano) a hlavne ručnej práce.
Rámový set (rám+vidlica) je oceľ typu Chrom-Molybden 4130 a pôvodne Author (dokonca mám aj doklad o kúpe) ešte z čias keď sa vyrábali bicykle s naozajstnou hodnotou. Trekingová gemetria a pridal som tomu pár vylepšení.
- Na mieru vyrobený nosič
- Vedenie brzdnového lanka do vrchnej rámovej trubky
- Pridane konzoly na radiace páčky, prešmyku a sedlovkovej skrutky
- pracné preleštovanie komponentov (prehadzovač, radiace páčky, predstavec, sedlovka, náboje) náboje boli komplet rozobraté a repasované - aj toto by mala byť súčasť každej prerábky
Sada komponentov na tomto bicykli by zarytému cyklistovi prišlo ako rúhačstvo, ale zostať pri jednej rade by rapídne navýšilo náklady na dokončenie, preto chronologicky.
Skupina Campagnolo: kľuky a V brzdy - Veloce. brzdy majú neuveriteľnú akciu!!
Skupina Shimano: radenie- 500EX, náboje, predstavec je krásny Dura Ace, kazeta 6kolo
Brzdové páky Miche, výplet DT Swiss, pneu Conti, krásne talianske hlavové zloženie, SR sedlovka a nakoniec Brooks sedlo
Marek..
Vyzera to vyborne, aj tie mentorske veci potesili. Kazdopadne, tallbike to nie je ;)
OdpovedaťOdstrániťA tych mentorskych veci bude viac! tallbike? beries to nejak priekopnicky ;) to si postavil ty?
OdpovedaťOdstrániťLike
OdpovedaťOdstrániťKonečne nejaký pekný použiteľný bike aj s brzdami,prehadzovačkou a blatníkmi. :)
OdpovedaťOdstrániťno vidíš, ja som dobre vedel čo robím :) ale tak každý bajk je použiteľný koniec koncov. Každý ako sa mu páči
OdpovedaťOdstrániťMarek, tie lankove zapustenia robis fajne. Zvykne sa nieco take robit aj na lanka prehadzovacov? Nie pri takomto type pacok, ale ak idu popod celu spodnu trubku.
OdpovedaťOdstrániťRoman, MTB ramy od niektorych vyrobcov maju take riesenie, ale tusim len na presmyk..
OdpovedaťOdstrániť