Arko

 











Bad boy is coming to town

Pomerne dlho som pracoval, o to viac precíznosti a odhodlania som vložil do tohoto bajku. Detailná prerábka MTb rámu na 29er. Úcta k tradíciám a  MTB minulost.
  • Ručne vyrobený predstavec integrovaný spolu s riadidlami
  • Predná vidlica prerobená na kotúčovú brzdu
  • pätky zadnej stavby vymenené na horizontálne

It took quite long since precision and work dertimantion had been followed. Detailed MTB frame rebuilt and going 29er now. 

Komentáre

  1. a dalsi bicykel za ktorym sa clovek otoci,nieco podobne by som uvital :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...mno, tak tentok sa mi velmi paci. skvela praca

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to hlavne veľmi odlišné vozenie ako predtým. bajk váži 12,5kg. dnes som nasadil presne to isté tempo ako na roadie, ale 29er má dosť mocnú valivú silu a ustáť situácie, ktoré som hravo zvládal predtým naberajú inú dimenziu. krásne však zdoláva prekážky, bez problémov a ľahúčko

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marku pekna praca, riadny stroj do mesta... len jeden dotaz nemas vpredu naopak kotuc? ide mi len o tvoju bezpecnost ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na bratislavske rozbite cesty ako uliate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mijat, človeče máš pravdu :D ách jo.. ak teda vychádzame zo smerovania lúčov kotúča, malo to byť opačne.. podľa iných kotúčov.. fau paux :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. velmi pekne spravene. je aj na predaj, alebo ostava v tvojich urkach?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Slafko, vsetko je vzdy na predaj a tak isto je v mojich rukach ,)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :), fajn, tak mozes mi dat do mailu tvoju predstavu o cene za ktoru by si sa s nim dokazal navzdy rozlucit. dik. /slavoulicny@gmail.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift