Sport Life Brno 2010

Show, na ktorú si zainteresovaný musí zobrať dovolenku aby sa spokojne a bez stresu a masy ľudí mohol porozprávať s tými naozaj skúsenými. Môj osobný revolučný piatok!
 Je to moja tretia návšteva a ako sa vraví do tretice všetko dobré sa naozaj aj splnilo. Biky boli skvelé čo ma však prekvapilo bolo, že komponenty podľa môjho názoru tento ročník vládli (aspoň u mňa). Ázisjských predajcov bolo raz toľko čo minulý rok a viac aj menších výrobcov a predajcov.  
CR-MO a TITÁN bude a už aj začína byť budúcnosť. Späť k oceli je to čo je aj mojou filozofiou. Samozrejme sa nedá ignorovať fakt, že karbón a magnézium sú a budú tu, ale už spomínané budú to čo každý biker rád!
Späť k jednoduchosti s maximálnou funkcionalitou. Nie sú to high-tech materiály a komponenty, ale vyslovene minimalizmus.
A keďže som a stále budem biker, tak môj pripravovaný bike bude presne v tomto duchu - minimalistický a funkčný! ale o tom neskôr.
Teším sa aj z faktu, že som mohol rozprávať s ľudmi, ktorý majú naozaj skúsenosti s bikingom a technike, ktorý sa neostýchali podeliť sa o skúsenosti za čo som povďačný.Obrazového materiálu je málo. dôvod je, že som trávil viac času debatovaním po stánkoch :) Maťo mi je svedkom, ale zachytil som to čo ma najviac zaujalo.



Naj bike Sport Life Brno 2010



Dnes už začínajúca štandarda v bikingu 2jpíla
 na najľahšom biku Santacruz 7,5kg!!







Salsa rámy











SUP pripraví pre návštevníkov každý rok úplnú lahôdku. tento rok to boli tieto dva biky. Touring and Mtb s viacrýchlsotnými nábojmi s remeňovým náhonom. Budúcnosť o ktorej som presvedčený!













 





































































Komentáre

  1. Nienerov tam bolo dost! tento ma oslovil asi najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To si byl ty, kdo si fotil moje kolo na BikeBrno? Rám Štěrba(Bianchi Celeste), červené sedlo a omotávka...;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift