Bike 8 _ Disc brake Fixie

Fixo s kotúčovou brzdou
 Na pôvodný Italiano rám vyrobil návarky na strmeň (kotúčová brzda) a celý rám znovu osvedčenou metódou pozinkovaný. Karbónové rajdy, Brooks sedlo - omotávka a kvalita kolesá



 detail brzdy





Komentáre

  1. ta kotucovka nebude velka zataz na vidlu. nebude ju roztahovat?

    igi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Len pozor na papuliakov...kotucofka asi nieje moc dobre riesenie....bal by som sa kotrmelcov cez rajdy :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neboj nic :) mam ABS v dlani ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale kdeze chlapci - vsetko v poriadku
    otazka znie: co znamena kotucovka pre Vas? Predstavuje pre Vas brzdnu silu nadmernej akcie, ktora vyhadzuje cyklistov zo sedla? potom asi nemate moc skusenosti s brzdenim :)
    Vplyva na to vela faktorov:
    sila vidlice - hlavko-vaha jazdca a hlavne vediet brzdit.
    Vsetko som zabezpecil tak, aby som nemusel riesit nic hore uvedene.. aj brzdit vie ako sa ma.. nezabudajte ze toto je Fixo!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ale pnutie tam bude, to je jasne.. Ked sa odvolavam na Fix, myslim tym ze toto nie je primarna brzda. dnes sa idem poriadne previezt na tom, neskor budem mat lepsie referencie. Novinka to vsak nie je, je vela Fix s kotucom vpredu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zrovna se tro resilo na cz foru. jestli je to silnicni ocelova vidlice tak ty pravdepodobne nejsou konstruovane na takovouto zatez od stredu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je mi jasne, ze to nie je konstruovane na taketo brzdne tlaky.. zatial co som postrehol najvacsie prejavy namahania ma v casti krku - cize hlavko, odsledujem si to a zariadim sa bud doladenim, alebo je tam aj moznost vymenit za lepsiu kvalitu.. narieste! dievca ako som dnes videl uz skiduje.. ja to beriem ako velmi uspesny prototyp..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift