Alley Cat race Bratislava

It's all bout fun
Rád by som Vás pozval na Alley Cat race Bratislava. Príďte a predveďte sa ako si poradíte s mestom. Ak máte záujem prosím napíšte mi a ja pošlem propozície. Len pre FG-SS.

V hre sú ceny ako: Ritchey WCS carbon riadidlá,  pár plášťov Schwalbe Durano skid, Continental Ultra sport, Gripy, svetlá, hlavové zloženie. Po dojazde do cieľa okamžité občerstvenie v podobe Radlera, alebo Minerálky :)




Designed by  www.balajti.net



Komentáre

  1. Robis alley len pre FG a SS ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano, je to FG SS nechcem aby to bola masovka. Po prvom AC to mozno prehodnotim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oki, uznas mi ked si fixnem prevody lepiacov paskov na ss? Ked nie aspon ti rad pomozem s organizaciou. t.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pridte potom na Dobre trhy, bude mat aj cyklokuchyna stanok..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. team edits budú flexi, ze ?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nie je stanovena timova praca ani podpora :) Kazdy za seba - len FG/SS
    ak chces detaily posli adresu, sharnem document.
    M..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdravim. Volajako sa neviem vysomarit a dopatrat sa tvojho e-mailu. rad by som dostal tie propozicie
    Martin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sevas, priznam sa ze neviem ani ja ako poslat mail, ale uz sa to niekomu raz podarilo.
    tu je moja adresa a ja potrebujem tvoju adresu
    marek.parajka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift