Bike 16 _ Velamos Super de luxe

Dámsky bicykel Velamos Super de Luxe.
Históriu tohoto bicyklu (rámu) začala naša babka a pokračuje mojou sestrou (vianočný darček). Bola to náhoda keď som objavil bicykel u môjho uja, ktorý mi ho rád podaroval. I po toľkých rokoch som okamžite spoznal bicykel, ktorý používala čomu som sa veľmi potešil. Pôvodne bol modrý, ale nezostalo z neho veľa.Po prerábke som prakticky použil, len rám, blatníky a kryt reťaze, ktorý som leštil a nechal prechromátovať. Predný nosič som vyrobil z tyče a má trošku väčšiu váhu, ale jazdiť s tým je len sila zvyku. Trojrýchlostný náboj s brzdou Shimano tak isto dynamo náboj v predu. Sedlo je pôvodné, ale bicykel bude osadený novým. Gripy sú kožené Propalm. Brzdové páky a predné čeľuste Weinmann. Klasicky vyznievajú aj svetlá, predné sm uchytil do nosiča po tom čo sm vyrezal závit a zadné svetlo pasovalo na konzolu krytu reťaze.Tešíme sa, že tento bicykel bol znovuzrodený a zachoval sa aj jeho rodinný duch .)



This bike means much to me since once belonged to my grand mother. I've found it at my uncle's back yard going to be scraped so it was saved just in time. Even after twenty years that bike was immediately recognised, having the blue paint with stylish late 70s decals. I didn't use much of the parts, counting only frame, mudguards and chain shield (polished and chromed). Rack was hand made from steel rods a bit heavier I must admit but it's a matter of time and it will be used to ride it. Complete bike was given as a Christmas present to my sis and everyone including me certainly appreciated the returning of the old shine back to my grand ma bike.





   



 



Komentáre

  1. Ahoj, zaujímalo by ma, kde si zohnal/objednal náhradné diely, ktoré popisuješ, že si použil? Mám takýto istý, už rozobratý a budem potrebovať asi všetko okrem rámu, volantu, reťaze a predného kolesa. Chcem ho tiež na bielo, v čom ma silno utvrdilo tvoje skvelé prevedenie. Aký lak si použil?
    Niečo takéto skúšam prvý raz, tak mám (ešte) veľa otázok..:)
    Vďaka za čas a odpoveď
    Pekný deň
    Kristina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky
    no Kristína si statočná, ale to je predsa v našej povahe podstúpiť rôzne výzvy. Komponenty sú z a mimo SVK. treba sa držať pôvodných údajov a parametrov, ktoré súhlasia na tento typ a geometriu bicykla. Ako to robím, čo robím, kde zháňam, tak to je na veľmi dlho a ani nebudem rozprávať o Know-How ak dovolíš :)
    Jednoducho, treba postupne a detailne nato. Cyklo obchodov je dnes málo a slabo zásobované, ale dá sa to (na úkor času) nie je to veda. Treba chodiť, pýtať sa, ukazovať, porovnávať
    pekný deň aj tebe ,)
    Marek..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift