Favorit Special

Brand new, newer used Favorit Special brake set!

Bolo to pomerne dávno čo som sa naposledy motal okolo Favorit rámu (i napriek tomu že ich osobne nemusím - bola to skorej požiadavka), ale tento mal byť špeciálny. Presne ako brzdy Favorit Special, ktoré som mal zabalené ako sa povie "v mastnom papieri"
Dávna služba ktorú som bol dlžný mojej kamarátke som s radosťou naplnil v podobe tohoto bicykla.
3TTT, San Marco Rolls, Campagnolo Xenon a na kazete konverzný kit pre Singelspeed.












Komentáre

  1. Pekna, ja ako majitel Favoritu naozaj ocenujem. Asi chcem vymenit barany za nejake lastovicky. Aky potrebujem priemer ? Inak nezabudom som na opravu tej vidly ale nejak nestiham.
    Ten MTB kedy bude ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dikes! bola to skorej taka rychlovka. ten priemer bude 25,4mm. ved v poho, ozvi sa ked budes chciet. to MTBcko je uz ready len potrebujem doladit vsetko! je to krasny krasny krasny bajk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift