Svetlušková critical mass nočná jazda 2010

Celkom zábavná a priateľská nálada sa niesla večernými ulicami Bratislavy. Treba prísť aj na budúce.
Nedá mi, ale rád by som sa vyjadril k stave mestskej cyklistiky. Tí, ktorí v meste jazdia, mi určite dajú za pravdu, že to nie je predsa až také zlé ako sa tvrdí. Ak sa niekto vyjadruje o vodičoch ako o "krvilačných obludách", mýli sa. Z môjho pohľadu to je presne naopak. Áno, jazdím denne len dva mesiace, ale tvrdím to čo aj predtým. Situácia je úplne pod kontrolou a účastníci dopravnej premávky sa riadia podľa predpisov. Neexistuje nič ako vytláčanie z ciest, nedanie prednosti atď. Samozrejme, ako všade na svete, prípady stretu "bicykel - auto" sú a aj budú. Netreba si však týmto robiť zbytočné starosti. Opatrný musíme byť každý a za akýchkoľvek podmienok na ceste. A že nemáme cyklocesty? Budú, len neviem či sa toho dožijem.Ale neodradí na to od jazdenia. Dokážem sa presunúť z miesta na miesto v časovom minime a je to veľmi "EKO" Nečakajme, kým sa niekomu dôležitému z mestských magistrátov zapáči myšlienka v tom či onom meste zaoberať sa cyklistikou ako spôsobu transportu a vylepšiť tak už biedne enviromentálne podmienky. Ak sa dáte na dráhu cyklo v meste, garantujem Vám, že sa Vám to zapáči až tak, že do MHD už nesadnete.
Tak skok na cajgel a poďme na to..



























































































































Komentáre

  1. neplanujem s tymto prestat.. ved aj v Ciferi som na cajgli stale jazdil, ci uz prsalo alebo traktory padali ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. suhlasim, ja tiez s jazdenim po meste nemam problem, to iste som robil aj v centre Londyna, kde je teda o dost vacsia premavka... aj v BA jazdim bezne po hlavnych tahoch. dneska som napr. siel z centra na Galvaniho cez Trnavsku a Roznavsku. a musel som ist vacsinu cesty spolu s autami, lebo krajnice su take rozbite, ze sa im na niektorych miestach treba oklukou vyhybat. urcite sa najdu vynimky, ale tiez si myslim, ze to s mentalitou bratislavskych vodicov nie je az take zle :) zaklad je neobmedzovat chod premavky a neohrozovat sa navzajom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výborne patrik.. presne tak to aj je. treba jazdit, niet pochyb..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift