Favo



Toto je 80% recyklácia. Rám /54cm - modra metalicka farba/ je zkracovaný, pre dosiahnutie  väčšej tuhosti. Sedlo Sport, na ktorom sa hádam ešte ani nesedelo r.1985, predstavec, ktorý bol vyrábaný len na dráhové jazdenie,  repasované kľuky a riadidlá do krásneho stavu. Nová je však reťaz a nové sú aj kolesá. Pneu Vittoria sú pôvodné.
Táto žiletka je k videniu v galérii Midl_Space na Župnom námestí v Bratislave a samozrejme na predaj










Bol som sa previezť a musím povedať, že tak ako dobre vyzerá sa na ňom aj jazdí!  Torpédo!



Komentáre

  1. Velmi pekný,podobný som si zadovážil na prestavbu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dik.. momentalne prejavili zaujem v CR..niet divu - maju k tomu lepsi vztah ako u nas

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrá designovka, ale ne ježdění to moc není. Pokud se nepletu, tak to má upravený obyčejný rám (čili dost měkký), klínkové kliky taky moc tuhosti nepobraly...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej Breto
    neviem z coho vychadzas ze na jazdenie to nie je, ale musim ti povedat, ze sa natom jazdi. A je ich viac co na takychto jazdia a nie je s tym problem. Necham na ludoch aby sa rozhodli a ked pride k tomu, ze by radi upgrate komponentov mozu tak spravit.
    Ja som sa na tomto vozil a ako som povedal, ide vyborne!
    hold: kazdy nie je borec, aby skocil rovno na Colombus ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. btw.
    jazdi chalan na tom v Prahe a je spoko.. cize aj ja som spoko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekny, co na tom rame sa skracovalo presne? A ako? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift