Frames 4

Dve exportné metalické farby. Modrá na Favorit (prerobená geometria), ktorý bude aj s úplne novými pôvodnými dielmi a všetko v striebornom odtieni. Medená na originálnom pista ráme už aj s hlavovým zležením Chris King - komplet čierne dielce. Už len namontovať na rámy a môže sa nieto pýšiť novou FG-SS.
Záujemca vítaný





Komentáre

  1. ten pista ram je co presne ? a to favo, aj ked skratene, nie je potom trochu zuvacka, ked sa do toho clovek oprie ? d~

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a na mojom ráme by si mi také pätky nespáchal?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. PSMN: pista je Crmo.. favo a zuvacka? nie, je to uplne naopak ako si myslis. ked sa skrati, ram je ovela tuhsi.
    PETER: na tvojom rame? len patky? hej - to by sa dalo, nie je problem..ozvi sa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kolko za ten pista ram?
    Jo a ked budem zas na slovensku tak jedny koncovky prepajat by som prijal aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skladam z toho pista ramu bajk na kompletku
    bude to raketa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ah, o tom nepochybojem ale tym padom nic pre mna :/ na druhu stranu zavidim buducemu majitelovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. preco nic pre teba?
    kludne aj pre teba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No lebo preferujem stavat podla seba, bavi ma rypat sa v bikoch asi rovnako ako teba, akurat nemam priestory na to aby som to tahal do tvojich dimenzi, preto ano ram by ma zaujal cely bike ale uz nie. Isto chapes

    OdpovedaťOdstrániť
  9. po kazdom finisi mam v zaujme bajk aj predat. nemozem si dovolit pustit takyto ram len tak.. ale ked uvidis co sa mi podarilo, razom pochopis o co mi islo ;)
    dik za zaujem aj tak..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift