AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2012

Máme za sebou daší tohtoročný maraton. No a bol to zatiaľ najzábavnejší maratón vôbec.
Znovu sa mi podarilo štartovať úplne posledný v dôsledku zle naplánovanej telesnej údržby ,) ale po chvíli som už pedáloval zarovno Maťa a vychutnávali si nádhenrú scenériu. Súľov bol pre nás skutočne prekvapením. Som rád, že som ostal na úplnom konci pelotónu a mohol si tak užiť tento kraj. I ked mi to dlho nevydržalo aby som znovu nastúpil na pretekanie, efekt stop-go mi ostal až do konca preteku a na pekných miestach som zrobil pár snímkov.
Prostredie úžasné, organizácia TOP, počasie vyšlo a nálada bola výborná. Na moje prekvapenie som skončil na dobrom mieste s časom 3:23:38 čo bolo 60te miesto n atrati 48km/1600m. Super na to že som sa úplne flákal a objedal dobrotami na každej občerstvovačke :)
Vrátime sa!


The most FUN MTB race so far I need to admit. Beautiful scenery of Súľovke Skaly and village of Súľov Hradná
I have remained at the very end of the line together my buddy Martin and being so happy to enjoy the local amazing scenery. A truly miracle hidden up in north of Slovakia and definitely a must to go back - which I will for sure. Awesome nature, perfect organization and climate all followed by great race mood. And food station? best! so much all kinds of food. Stopped at to feed myself more then I needed :)









fotené z toho posedu



nechytí toto tvoje bajkerské srdce?








no radosť to pustiť


Najlepšia občerstvovačka.. aj nalívali .)










MTbiker
Cyklomania

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift