Headbanger _ Jednokolečko goes ArkoBici

Pracujem so železom a počúvam Heavy Metal.. 
Tak mi moja duša nedávno riekla: postav bajk v pekelných farbách. No a ja načúvam svojej duši a tak som aj urobil. Oheň a železo!!
Cr-Mo 4130, FG 46-16t, nepriestrelné plášte Conti Super Sport 28mičky, sedlo San Marco Ti Strada.

Peklo!!


viac na ArkoBici _ Headbanger











bad ass!! both of them


Komentáre

  1. WOW, dost dobreee
    peterH

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dik chlapci, Igorovi sa to duplovane paci :) ale viem, nebol si si isty ci ti presiel koment..
    M..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. .....jak sa dokazes dostat na take naklady? 400EVRI je good price podla mna. Ja som opravoval len posraty favorit a 300 padlo loen na repasy a nejake diely.
    peterH

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nikde nie je napisane, ze som pod nakladmi 400€.. potrebujem to jednoducho predať.. inak toto je v piči, nastavím cenu akú si podľa najlepšieho svedomia bicykel zaslúži (práca+komponenty) ľudom sa to nepáči, nastavím pod cenu - nemá nikto záujem LOL - čo je to s Vami ľudia??? alebo som to ja??

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, ale uprimne, kolko ma preimerny clovek doma bicyciklov?
    peterH

    OdpovedaťOdstrániť
  6. napisanim: co je to s Vami ludia, sm nemyslel tych co sa objavuju na tomto blogu. je to na Bazosi a v CR.. moj odkaz je
    !!Nevrazajte zbytocne do Favoritov a nenechajte sa zmiast ich prehnanymi farbami - Headbanger je TOP kvalita na Slovensku!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak tento by som si vedel predstavit ako moj druhy bicykel :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift