Bike 22 _ KTM Strada CR _ makeover

V deň oficiálneho začiatku jari som naskočil na môj prerobený KTM Strada CR a sadol mi ako "šerbeľ na riť" ale akoby som počul jedneho vravieť: si alibista, jednoducho sa ti nehodilo zhánať vhodnejší rám! Priznám sa teda, že o máličko menší rám (20mm) by predsa bol lepším. Jazdil som na ňom v meste tak už som naň zvyknutý a potom čo som odoslal môj predchádzajúci F. Moser mimo kontinent mi chýbal jeden cesťáčik.

Ako vidno, rám prešiel malými zmenami a zabralo mi to asi 18h. Vedenie brzd. lanká som vyriešil do vnútra trubky a pridal som si aj navyše otrvory na košík (Využijem to, pretože je pre mňa pitný režim svätý) Rám som ručne obrúsil a naniesol 3 vrstvy laku. Prešiel som na Epoxidový základ a musím povedať, že to bol dobrý krok! POvrch je oveľa drsnejší a lahšie sa aj nanáša, Lak je mix známej Rally Green plus som pridal modrú. Košíjk a aj predstavec som lakoval tak isto. Ružové polepy sú len výsledkom mojho vzťahu k tejto farbe. Zopakujem že aj ružová je farba cyklistiky :)
Malé výchylky sa objavili na držiaku prevodových páčok. Závitový otvor bol pôvodne M4, ale novší typ radenia má M5, čieže som závit prerezal. To ale nestačilo, pretože nedoliejú tesne k rámu čo som vyhodnotil ako čisto vizuálny problém.

Čo sa týka vybavenia, nezháňal som nič navyše a použil to čo mám po krabiciach. Shimano 500ex radenie, brzdy-páčky, riadidlá Cinelli, Kolesá Nisi a Mavic 105ťkové náby, I-Link lanká. Nové sú však kľuky Campa Xenon, galusky Tufo S33 PRO, Oska, a korková omotávka. Nízkonákladová prerábka, ktorá mi splní svoj účel na 101%

Vidíme sa na švihu..


First day of Spring I jumped on my completed makeover KTM Strada. I was short for roadie and pile of components at my workshop kept me thinking on reusing it for future projects this kind of. 
So here it is. I performed some little changes as brazing of the Cable guide bosses and additional Bottle cage bosses. I´ve got to cut a new thread through Gear lever boss since the former ones were M4 and needed M5. Paint job was quite an easy cake using the well known RallyGreen adding some dark blue into. 
Components are a mix of what I pulled out of the boxes. Shimano 500ex, Cinelli, Shimano 105 hubs, Mavic and Nisi tubular rims. Only bar tape, tubular tires Tufo, Campa Xenon cranks were bought as new. Altogether a low budget bike would one think but considering my needs is to say that I´m gonna get the best of it.











Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Swift